Customer Satisfaction Survey
Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan / Customer Satisfaction Survey / 顾客满意程度调查
Para pelanggan yang budiman,Kami ingin mendapatkan pendapat anda tentang Nilai/Penyampaian Perkhidmatan kami untuk membolehkan kami menambah baik usaha tuan/puan memenuhi keperluan dan harapan anda.
------------------------------------------
Dear valued customers,
We would like to collect your feedback on our value/service delivery in order for us to improve and fulfil your needs and expectations.
------------------------------------------
敬爱的顾客,
请让我们聆听您对我们的价值/服务提供的意见,以便帮助我们改进并且更能够满足您的需要和期望。
JBALB Sarawak sedang berusaha untuk meningkatkan perkhidmatan kepada semua pelanggan dari masa ke semasa. Bagi mencapai tujuan tersebut, pihak kami memohon kerjasama para pelanggan untuk memberi maklumbalas, cadangan atau komen dengan melengkapkan borang maklum balas melalui imbas kod QR seperti berikut.